Rohanó világ

2012.07.28 17:05

 

Sziasztok :)

Szeretnék írni egy kicsit a Világról, ahogy én látom !

Biztosan tudjátok, hogy én is egy halandó ember vagyok . Azt veszem észre rajtatok embereken, rohantok, idegeskedtek, de legtöbbször amikor észre sem veszitek, Átkot mondtok valakire

 Pl.: Nem úgy sikerül egy bizonyos dolog, esetleg találkozó, haza megy az ember és mit mond??? : Az a .......és nem hallgatott meg, nem akart segíteni, hogy a rosz......ba....a meg !

Na, meg is van az Átok ! Itt kell vissza nézni, miket mondunk és miért ilyen rossz az életünk. Hiszen olyan dolgokat várnak el az emberek másoktól, amit ők maguk sem tesznek meg másért !

A szónak hatalmas nagy erelye van, ezzel jobb ha tisztában vagytok !

Kérelek benneteket, rám is úgy tekintsetek mint egy halandóra és tudjátok, nekem családom van. 

Írjátok az üzeneteket, emailt hogy : most ez kell, meg az és miért nem válaszoltál stb. !!!

Amikor írtok nekem , nagyon örülök neki. Minimum amit elvárok hogy KÖSZÖNJENEK.

Mint a kezdőlapomon írom, a JÓSLÁS időpont egyeztetés alapján történik.

Köszönöm, hogy elolvastad és gondolkodj pozitívabban.