Rohanó világ!

2012.03.06 14:00

Kedveseim!

Ahogy telnek a napok, csak egyre szomorúbb vagyok! Több közösségi oldalon is ott vagyok és nagyon szomorúan látom, hogy a képmutatás és az irigység egyre jobban ott van az emberekben.

Segítséget kérnek sokan, de kevesen veszik igénybe. Feltették már nekem a kérdést, hogy miért pénzért jósolok, vagy akkor ez segítség ha pénzért teszem ezt??? Én szívból és a tudásom legjobb akaratával jósolok, de az idő pénz, van családom is.! Tegyük fel: jósolok pl. 4 embernek naponta, az max. 8 óra. Most tényleg elvárjátok tőlem, hogy 8 órát áldozzak rátok, mert bajban vagytok?

Ha így tenném, én is bajban lennék!

A munkám teljesen logálisan bejelentve működik, adó stb. 

U.i.: Régen amikor még Boszik voltak, meg nagy Mágusok, akkor is fizetett a nép, csak pl. kacsa, tojás, tyúk...stb.

Köszönöm megértéseteket!

Veronika